Termenii si conditiile de mai jos se refera la cumparaturile, comenzile efectuate in cadrul magazinului on-line. Pentru a avea toate informatiile legate de conditiile comezii si livrarii unui produs de pe mobonline.ro, va rugam sa cititi cu atentie cele de mai jos. In cazul in care aveti intrebari sau nelamuriri, va rugam sa ne contactati la nr. telefon: 0742 088 131. Termenii si conditiile din prezenta contin regulile unei comenzi valabile, conditiile contractuale de baza al unui eventual contract intervenit intre Vanzator si Cumparator.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a actualiza si modifica periodic Termenele si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificari ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificari ale cerintelor legale. Documentul este opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site.  In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe Site versiunea modificata a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.

Vanzator– Mobonline prin Site-ul www.mobonline.ro.

Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Mobonline (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Mobonline si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.

Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.

Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa isi creeze Liste cu Bunuri si Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

Totodata, acesti termeni si conditii guverneaza raspunderea societatii care administreaza magazinul on-line, legata de functionarea paginii de web. Sunt valabile exclusiv acesti termeni si conditii, si orice alte clauze devin nule, cu exceptia cazului in care modificarea a fost anuntata imprealabil sau in cazul in care acesta s-a facut in scris. Societatea care administreaza magazinul virtual mobonline.ro, in anumite cazuri are dreptul la modificarea termenilor si conditiilor, astfel va recomandam, ca inainte de fiecare cumparare, sa cititi Termenii si conditiile afisate pe site. Aceste modificari sunt valabile de la data aparitiei lor pe internet si nu pot fi aplicate la contractele incheiate anterior. Pentru fiecare comanda efectuata pe site, sunt valabile termenii si conditiile in vigoare la data efectuarii comenzii. In cazul unei comenzi valide, Dvs.acceptati fara exceptie toate termenele si conditiile citite aici. In cazul utilizarii paginii web, Dvs.acceptati, ca veti respecta Termenii si conditiile enumerate aici, la fel ca regulamentul de utilizare. Prin competarea si trimiterea comenzii ce apare pe mobonline.ro, Cumparatorul comanda concomitent produsele care figureaza in magazinul on-line, si raspunde pentru corectutudinea datelor furnizate de el. Adresa de e-mail sau numarul de telefon indicat gresit atrage dupa sine neindeplinirea comenzii, dat fiind faptul ca Vanzatorul nu poate contacta Cumparatorul.

Cum comand online:

Orice produs incarcat pe webshop poate fi comandat cu butonul ”adaugati in cos” de pe fisa de date al produslui. Prin apasarea butonului “adaugati in cos” produsul in cauza ajunge in cosul virtual de cumparaturi. Produsele din cosul virtual de cumparaturi pot fi vizualizate oricand, daca faceti click pe iconul de cosului situat in dreapta sus a paginii de web. Aici aveti posibilitatea sa stergeti eventualele produse nedorite, respectiv aici puteti defini cantitatea de produse din care doriti sa cumparati mai multe bucati. Dupa setarea cantitatii, cu ajutorul butonului “actualizati” veti putea actualiza starea cosului de cumparaturi. Daca ati facut setarile necesare si toate produsele au intrat in cos, prin apasarea butonului “procesare ” ajungeti la casa. Dupa efectuarea comenzii in magazinul virtual, veti primi un e-mail automat la adresa de mail indicata de Dvs., care nu se considera oferta, acesta confirma numai inregistrarea comenzii reusite si trimiterea mai departe catre Vanzator. In baza acestora, colegii nostri, in timpul orelor de program, vor lua legatura cu Dvs.prin intermediul posibilitatilor de contact indicate de Dvs.. Cumparatorul ia la cunostinta ca, dupa efectuarea comenzii de pe portal, si dupa confirmarea prin e-mail sau SMS de catre un angajat al Vanzatorului, intervine un contract de vanzare-cumparare, respectiv de livrare incheiat verbal pentru produsul comandat. In masura in care, momentan produsul respectiv nu se gaseste in stoc, vom indica prin telefon o data la care asteptam sosirea produslui in cauza. Va rugam sa confirmati acceptul acestei date printr-un raspuns trimis prin e-mail, iar in cazul in care data respectiva nu va este convenabila, va rugam sa ne semnalizati si acest lucru, si veti avea posibilitatea sa renuntati la produslul comandat.

 

Pretul produselor:

Toate preturile afisate pe site sunt in LEI si contin TVA. Ofertele si produsele prezentate pe site-ul mobonline.ro sunt disponibile in limita stocului. Preturile produselor prezentate pe mobonline.ro pot fi modificate fara o comunicare prealabila. In cazul aparitiei unor preturi afisate eronat, vanzatorul are dreptul de a anula comenzile respective.

 

Modalitati de plata:

1. Plata Online prin ePayment

Ideal Customer Relationship Management Srl. vinde on-line produsele sale prin intermediul serviciilor de plata on-line ale www.epayment.ro. In acest fel putem asigura clientilor nostri un serviciu sigur si eficient de comanda si plata on-line. Puteti cumpara produsele noastre on-line urmand 3 pasi:

a. Selectati produsul pe care doriti sa-l achizitionati si apasati linkul “Adauga in Cos”

b. Introduceti datele dvs. personale.

Aceste informatii sunt necesare pentru procesarea corecta si eficienta a comenzii plasate de catre dumneavoastra. Introducerea datelor personale se face utilizand o conexiune criptata SSL pe 128 biti. Mai multe informatii sunt disponibile in rubrica “Cat de sigur este pentru mine sa platesc on-line?”. Informatiile personale nu sunt transferate catre alte terte parti, nici de catre Ideal Customer Relationship Management Srl., nici de catre ePayment. Aveti grija sa completati formularul corect si sa indicati persoanele la care se va face facturarea si livrarea. Adresa de e-mail are importanta extrema deoarece informatiile legate de comanda si produsele comandate vor fi transmise via e-mail. O adresa de e-mail incorecta incetineste intregul proces de comanda a produsului. Mai mult de atat, Ideal Customer Relationship Management Srl. si ePayment nu vor putea sa va contacteze si sa va informeze asupra starii comenzii dumneavoastra.

Daca adresa de livrare nu este aceeasi ca adresa de facturare, indicati acest lucru prin selectarea meniului de la sfarsitul formularului. Alegeti metoda dorita de plata si confirmati datele alegand “Pasul urmator”.

Adresa de e-mail are importanta extrema deoarece informatiile legate de comanda si produsele comandate vor fi transmise via e-mail. O adresa de e-mail incorecta incetineste intregul proces de comanda a produsului. Mai mult de atat, Ideal Customer Relationship Management SRL. si ePayment nu vor putea sa va contacteze si sa va informeze asupra starii comenzii dumneavoastra.

Mobonline.ro transmite factura aferenta comenzii exclusiv in format electronic prin posta electronica la adresa de e-mail a cumparatorului. Factura in format tiparit nu se emite. Factura electronica este un serviciu gratuit pentru clientii nostri, contribuind astfel la protejarea mediului inconjurator.

c. Introduceti datele despre credit/debit card:

Daca ati ales metoda de plata “Card credit/debit” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra. Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul “3-D Secure” elaborat de aceste organizatii care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele ePayment, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, “3-D Secure” este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul “3-D Secure” permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.

Daca tranzactia prin card a fost reusita, urmatorul ecran va multumeste pentru comanda pe site-ul nostru si va ofera informatiile relevante pentru comanda. Aceste informatii le veti primi de asemenea prin e-mail.

 

2. Plata Online prin Raiffeisen Bank/Plationline.ro

Magazinul online foloseste pentru tranzactiile online serviciile Raiffeisen Bank/Plationline.ro. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro). Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor prin Internet. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul bancii, magazinul nostru nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

Plata prin Cardul de cumparaturi Raiffeisen Bank in 2-12 rate fara dobanda.

Profita de optiunea rate lunare fixe, fara dobanda, folosind urmatoarele carduri de cumparaturi:

  • Raiffeisen Bank Standard
  • Raiffeisen Bank Vodafone
  • Raiffeisen Bank Gold
  • Raiffeisen Bank World

Cum functioneaza facilitatea „Rate fara dobanda”

  • Alegi ca modalitate de plata “plata in rate fara dobanda prin cardul de cumparaturi Raiffeisen” si alege numarul de rate dorit, maxim 12 rate fara dobanda’;
  • Efectuezi plata propriu-zisa;
  • Urmaresti in raportul lunar de activitate datele referitoare la rata egala fara dobanda si la rambursare;
  • Rambursezirata lunara la data scadentei, pentru a beneficia de dobanda 0%.

Pentru mai multe detalii despre programul Multishop acceseaza acest link:  www.raiffeisen.ro/rate-fara-dobanda.

 

Politica de securitate ePayment

Cat de sigur este pentru mine sa platesc on-line?

Produsele de pe acest website sunt comercializate on-line prin intermediul serviciilor de plati on-line oferite de ePayment.

Riscurile asociate unei plati on-line sunt:
Datele personale introduse de dumneavoastra pentru completarea comenzii sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite smegonline.ro si ePayment garanteaza securitatea sistemelor sale informatice. Cititi “Politica de confidentialitate ePayment” si “Politica de confidentialitate smegonline.ro” pentru mai multe informatii despre subiect.

Datele dumneavoastra in cazul platilor prin card bancar – numar de card, data expirarii, etc. – sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite. In cazul sistemului “3-D Secure” aplicat de catre ePayment pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici-un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele ePayment, aceastea fiind direct introduce in sistemele Visa sau MasterCard, dupa caz. In plus, in cazul in care cardul dumneavoastra a fost emis de catre o banca certificata in sistemul “3-D Secure”, autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea dumneavoastra in acest sistem – introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de dumneavoastra , similar codului PIN la tranzactiile de la ATM. Cititi “Verified by Visa” si “SecureCode” pentru detalii complete legate de sistemul “3-D Secure”.

 

Politica de retur:

Comunicarea deciziei privind retragerea se efectueaza prin notificare scrisa si transmisa la e-mail: [email protected], urmand ca societatea Ideal Customer Management Relationship SRL sa confirme prin posta electronica primirea deciziei de retragere. In cazul exercitarii dreptului de retragere, cumparatorul are obligatia de a returna in decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care a comunicat vanzatorului decizia sa de retragere. [email protected] Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Produsele se transmit la punctul de lucru al vanzatorului, respectiv: jud. Timis loc . Ortisoara nr. 282b.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi revandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand fie la optiunea clientului ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Nu pot fi returnate produsele care au fost aduse pe comanda (Comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.). Acesta clauza se aplica conf. O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiilecuprinse in O.G. 34/2014 art. 2 lit.e. In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site se poate returna fara nici un cost suplimentar din partea clientului, dupa ce in prealabil a fost trimisa o notificare in scris din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 48 de ore de la livrare. Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.

Descarca document: Formular de retur

Conditii generale pentru returul produselor vandute de www.mobonline.ro

  • Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite.
  • Returul se face cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie sa fie insotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Daca s-a cumparat mai multe produse de acelasi fel si se doreste returnarea tuturor produselor, doar un singur produs se poate desigila. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
  • Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
  • Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract/nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena daca au fost desigilate de Cumparator urmatoarele produse, categorii de produse:

  • Produse textile: perne, pilote, lenjerii de pat, protectii de saltea, prosoape dupa desigiliare pot fi returnate, dar trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, nepurtate/nefolosite, fara pete sau rupturi, etc.
  • Produse fabricate si livrate la cererea prealabila a consumatorului/clientului in marimi atipice.
  • Produse sigilate din categoria ingirjire personala.

 

Metode de plata ePayment

Puteti alege dintre urmatoarele metode de plata: card de credit/debit, transfer bancar/ordin de plata. Daca ati selectat card de credit/debit ca metoda de plata, este necesar sa completati un formular cu datele despre acesta. Daca tranzactia prin card a fost reusita, urmatorul ecran va multumeste pentru comanda pe site-ul nostru si va ofera informatiile relevante pentru comanda. Aceste informatii le veti primi de asemenea prin e-mail.

Acceptam urmatoarele carti de credit/debit: Visa, Visa Electron, Mastercard/Eurocard, Maestro, inclusiv cardurile virtuale Visa sau MasterCard. Folosind ca metoda de plata card-ul bancar de credit/debit comanda dumneavoastra va fi procesata imediat. Pentru comenzi pentru care ati selectat metoda de plata prin transfer bancar, procesarea comenzii se va face doar dupa confirmarea creditarii contului ePayment cu suma transferata, introducandu-se astfel un decalaj de 2-4 zile, de la caz la caz.

 

2. Plata in numerar

Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul mobonline.ro. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea. Pentru plata in numerar, se percepe taxa de ramburs 5 lei. Pentru produsele care se livreaza pe baza de comanda se poate solicita un avans de cel putin 30% din valoarea produsului in cazul in care acestea nu sunt disponibile in stoc. Dupa confirmarea telefonica a comenzii se va emite o factura pentru avansul de achitat. Vanzatorul va considera comanda lansata in momentul in care clientul va face plata conform factura de avans primita.

IMPORTANT!

La comandarea paturilor, canapelelor, coltarelor se percepe un avans de 30% din valoarea comenzii, pentru care se emite o factura de avans. Inainte de livrare se emite o factura si cu restul de 70%, suma care trebuie platita si trimisa dovada platii la adresa de mail [email protected] inainte de expedierea produsului in cazul porduselor care se livreaza cu masina proprie, nu cu firma de curierat.

 

Livrarea:

In cazul produselor aflate in stoc vom efectua livrarea intre 3-5 zile lucratoare si la produse care sunt la comanda intre 17-21 zile lucratoare de la lansarea comenzii.

In cazul in care produsul ales de client nu este disponibil in stoc, termenul de livrare va fi comunicat telefonic de catre un reprezentant al firmei noastre. Livrarea produselor comandate se va asigura prin mijloace de transport proprii vanzatorului sau prin courier, pana in fata imobilului specificat de client.

Produsele comandate online beneficiaza de livrare gratuita peste comenzi in valore de 270 lei, la comenzile sub valoarea de 270 lei costul transportului este de 30 lei.

Exceptii in cazul produselor din Categoria: Canapele Paturi Coltare, Mobila transportul este 99 ron. In categoria Brandului Botanika transportul este 15 ron.

 

Conditii de returnare:

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumpararea produsului fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi revandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand fie la optiunea clientului ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Nu pot fi returnate produsele care au fost aduse pe comanda speciala (Comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.). Acesta clauza se aplica conf. O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiilecuprinse in O.G. 34/2014 art. 2. In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site se poate returna fara nici un cost suplimentar din partea clientului, dupa ce in prealabil a fost trimisa o notificare in scris din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 48 de ore de la livrare. Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.

In cazul in care Clientul/Consumatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea descarca online formularul de retur.

Descarca document: Formular de retur

 

Conditii generale pentru returul produselor vandute de www.mobonline.ro

  • Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite.
  • Returul se face cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie sa fie insotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Daca s-a cumparat mai multe produse de acelasi fel si se doreste returnarea tuturor produselor, doar un singur produs se poate desigila. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
  • Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
  • Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

 

Mobonline ofera un nou serviciu. Clientul isi poate alege o saltea dintre modelele enumerate mai jos si o poate testa timp de 101 nopti. Daca nu este multumit de calitate, poate sa o returneze pe cheltuiala proprie, impachetand intr-o folie de plastic asigurat de Mobonline. Banii vor fi returnati in termen de 10 de zile de la data primirii/receptionarii produsului, in contul oferit de catre client in Formularul de retur.

 

 

Garantia produselor:

Produsele cumparate prin intermediul site-ului mobonline.ro beneficieaza de garantia obisnuita a fiecarui produs in parte. Fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie al producatorului, astfel garantam sprijin in perioada garantiei. Pe foaia de garantie gasiti nr. telefon call center unde pot fi facute sesizari sau direct pe numarul de telefon 0742088131. Puteti sa ne adresati si prin email pe adresa: [email protected].

 

Obligatii:

Informatiile si detaliie tehnice prezentate pe site-ul nostru sunt pur informative. Pozele produselor noastre sunt doar ilustrative, pentru erori gramaticale sau de imagine survenite nu ne asumam responsabilitatea. Pentru a oferii informatii actualizate mobonline.ro va realiza periodic modificari in continutul site-ului, schimbarile referindu-se la informatii despre produse, descrieri, poze, preturi etc. Preturile de pe site se pot modifica in functie de comanda si conditiile de aprovizionare. Mobonline.ro nu este raspunzatoare pentru prejudiciile generate de conexiunea de internet, in utilizarea, copierea sau afisarea continutului site-ului declinandu-si de asemenea raspunderea, pentru orice dezavantaje care pot surveni din cauza unor erori de software sau alte defectiuni tehnice aparute la server.

 

Politica de confidentialitate:

Mobonline.ro se angajeaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor site-ului catre terti si sa le foloseasca numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului si a ofertelor acestuia. Compania va retine datele personale si le va folosi in scopul informarii utilizatorilor privind situatia contului de pe mobonline.ro, privind evolutia, sistarea comenzilor, precum si in evaluarea produselor si serviciilor oferite.

 

Informatii legat de pozele folosite:

1. Pozele sunt cu titlu de prezentare
2. Produsele ( saltele, toppere,perne,pilote) pot suferi modificari la nivel de design ( culoare cheder/ model matlaseu/ nuanta 3D/nuanta fermoar)
3. La produse tapitate ( paturi/ canapele/ coltare)culoarea poate fi diferit fata de cea prezentata la nuanta.

 

Biano Star:

1. Folosim serviciul Biano Star furnizat de Biano s.r.o., 041 46 905, cu sediul social în Křižíkova 148/34, Karlín, 186 00 Praga 8, pentru a obține evaluări de cumpărare.
2. Atunci când prelucrăm datele cu caracter personal, acționăm ca un operator de date, iar furnizorul de servicii acționează în calitate de procesator.
3. În legătură cu serviciul prestat, datele cu caracter personal includ prelucrarea informațiilor privind adresa de e-mail și a numărului de telefon furnizate de dvs. în comandă, precum și informațiile privind adresa IP, cât și detalii privind bunurile achiziționate, comanda efectuată și conținutul evaluării pe care îl publicați. Datele cu caracter personal sunt prelucrate pentru a trimite un formular în scopul obținerii unei evaluări, care va fi analizată, urmând a fi create statistici și evaluări globale, atât ale magazinului online, cât și ale produselor furnizate. Aceste statistici și evaluări sumare nu conțin date cu caracter personal.
4. Participarea la procesul de evaluare are loc în conformitate cu prevederile legale pe baza achiziției efectuate în magazinul online și, în același timp, pe baza refuzului consimțământului privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
5. Puteți refuza prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în orice moment folosind linkul relevant atașat în toate mijloacele de comunicare prin e-mail aferente. De asemenea, vă puteți opune procesării folosind datele noastre de contact uzuale. Decizia de neacordare a unei evaluări nu va afecta în niciun fel capacitatea dvs. de a utiliza pe deplin serviciile oferite de magazinul nostru online.
6. Dacă refuzați prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, acestea nu vor mai fi prelucrate decât în cazul în care există un alt motiv legal pentru procesare (inclusiv pentru a ne respecta obligațiile legale sau pentru a ne proteja interesele legitime).
7. Pentru mai multe informații privind prelucrarea datelor cu caracter personal, vă rugăm să consultați [link către politica de prelucrare a datelor a magazinului online].